woensdag 25 april 2012

Tijden veranderen

Dit waren al weer de laatste dingen die ik moest maken. Ik ben benieuwd wanneer de cursus weer hervat zal worden! In de tussentijd zullen er steeds meer dingen bijkomen en blijft de tijd natuurlijk niet stilstaan. Wat mij opvalt aan deze serie dingen in vergelijking met de vorige reeks, die ik jaren geleden heb gemaakt, is dat alles nog meer draait om interactie.
Er zaten leuke dingen tussen die ik zeker nogmaals zal bekijken, maar ook dingen tussen waarvan ik denk wat moet je ermee?

Tijden veranderen
Mijn blog zal stilstaan in de tijd
Hangend aan een zilveren draadje
Een zilveren draadje van de tijd
KNAP!
Daar ging het draadje..
Ik ben hem kwijt
© *Evelien*

1 opmerking:

Unknown zei

Hallo Evelien,
En zelfs al denk je "wat moet ik er mee" dan nog is het goed om te weten waar alle toepassingen van de verdiepdingen voor gebruikt kunnen worden.
Leuk gedichtje!
Misschien moet de laatste zin zijn: "Ik ben hem even kwijt"....
totdat er weer een vervolg cursus komt.
Groeten Yntskje